Over onze vereniging

Tafeltennisvereniging Cevelum is in 1950 opgericht. Met zo’n 85 leden, zowel jeugd als senioren, is het een van de grotere tafeltennisverenigingen in de regio. Cevelum heeft 7 dagen in de week een eigen zaal tot haar beschikking in de wijk Padbroek (naast de basisschool de Wingerd). Tafeltennis is een sport die op alle leeftijden te beoefenen is. Uiteraard is daar wel enige oefening en training voor nodig. Er kan zowel op recreatief als in (team)competitieverband gespeeld worden. De vereniging is aangesloten bij de Nederlandse Tafeltennis Bond (NTTB).

Op diverse avonden is er de mogelijkheid om onder leiding van gediplomeerde trainers deze sport te beoefenen. Uiteraard is het ook mogelijk om, zoals wij het noemen, “vrij te spelen”. Ook zijn er op diverse momenten in het jaar interne toernooien en/of externe toernooien (toegankelijk voor leden van andere verenigingen). Naast de speelzaal is er ook een eigen kantine (rookvrij), deze staat in een open verbinding met de speelzaal dus van hieruit zijn de activiteiten in de speelzaal goed te volgen.

De competitiewedstrijden vinden plaats op de vrijdagavonden en zaterdagen (jeugd + hogere seniorenteams).

Cevelum is een vereniging VOOR en DOOR leden. Vele handen maken het (organisatorische) werk, wat er nu eenmaal bij komt kijken, lichter. Van chauffeur en coaching van een jeugdteam, je eigen rotzooi opruimen tot het draaien van een bardienst. Cevelum is ook te bestempelen als een vriendenclub. Velen zijn al jaren lid. Ook al wonen ze al jaren niet meer in Cuijk. Dit wil overigens niet zeggen dat het als nieuw lid moeilijk is om te integreren. Integendeel. We begroeten je graag eens in onze speelzaal.

Voor meer informatie kunt u natuurlijk altijd bellen of een mail sturen door middel van deze link