Contributie en Kosten

Nieuwe leden zijn van harte welkom. Indien je bij ttv Cevelum wil komen tafeltennissen, dan moet je ingeschreven zijn bij de NTTB. Voor nadere informatie over deze procedure kan je contact opnemen met Wim van der Burgt op 06 108 123 01.

Recreanten kunnen meerdere keren per week trainen of vrijspelen. Iedereen is op de aangegeven trainingstijden welkom. Voor nadere informatie kun je ook contact opnemen met Wim van der Burgt.

Contributie:

Senioren competitiespelers: € 180,- per jaar
Senioren recreanten: €   97,- per jaar
Jeugd competitiespelers: € 160,- per jaar
Jeugd recreanten: €   72,- per jaar

Overige kosten:

Clubtenue:

Kleding krijg je in bruikleen. Mocht je een extra shirt of short willen, dan rekenen we hiervoor de volgende bedragen:

• Extra shirt: € 25,-
  • Extra short: € 15,-

Aanschaf materiaal:

Naar eigen invulling*